دانلود موقعیتی برای انجام طرح درجة صلاحیت در سیستم مدیریت مرکزی نسل آینده 20 ص

دانلود موقعیتی برای انجام طرح درجة صلاحیت در سیستم مدیریت مرکزی نسل آینده 20 ص تحقیق موقعیتی برای انجام طرح درجة صلاحیت در سیستم مدیریت مرکزی نسل آینده 20 ص مقاله موقعیتی برای انجام طرح درجة صلاحیت در سیستم مدیریت مرکزی نسل آینده 20 ص موقعیتی برای انجام طرح درجة صلاحیت در سیستم مدیریت مرکزی نسل آینده 20 ص
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 14 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32
دانلود موقعیتی برای انجام طرح درجة صلاحیت در سیستم مدیریت مرکزی نسل آینده 20 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 32 صفحه

موقعیتی برای انجام طرح درجة صلاحیت در سیستم مدیریت مرکزی نسل آینده نویسنده : دی نافری من (Dana w.
freeman) اخیراً ، درجات صلاحیت مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است .
بسیاری از سازمان ها و فروشنده های مرکزی مدیریت نرم افزاری بشری از درجات صلاحیت صحبت می کنند و ؛ هر چند تعداد انگشت شماری از کمپانی ها توانسته اند پیش قدمی در شایستگی را در سطح یک شرکت ، با موقعیت انجام دهند .
یکی از شایع‌ترین مشکلات در این امر ، نبود تعریفی مشخص از برنامه و هیأت اجرایی به منظور تحولی در ابعاد وسیع می باشد .
همانند تمامی تحولات ابتکاری در ابعاد وسیع، ‌تعیین یک درجة شایستگی موفق در قدم اول نیازمند طراحی و پشتیبانی از طرح مورد نظر در یک بازة زمانی مشخص می باشد .
درجات صلاحیتی که تعیین کنندة شاخص‌ترین تغییرات هستند به طور اصولی در حیطة متغیری از تحصیلات مرکزی انسانی و مراحل مدیریتی اجرا می شوند .
اجرای طرح درجات شایستگی به طور صحیح ، یک وسیلة فوق العاده برای برقراری ارتباط با انتظارات اجرایی در آینده ، فراهم می کند ، که استانداردهای معمول را بدین وسیله ترویج کرده و مراحل موردنظر را کامل می کند .
عنوان طرح درجات شایستگی اغلب منجر به تحریک برای آغاز بحثی در باب اینکه دقیقاً یک درجة شایستگی چگونه باید تعریف ، اندازه گیری ، کمیت سنجی و نگهداری شود .
این بحث خارج از توان این مقاله است .
ما اینگونه می پذیریم که هر سازمانی یک طرح مختص به خود شامل ویژگی هایی همانند مهارتها ، توانایی ها ، دانش ، طرز فکرها و رفتارها را ارائه می دهد تا با موفقیت بتواند طرح کاری مختص به امروز و آینده را اجرا کند .
این مقاله در جستجوی موقعیت های انجام یک نمونه از طرح شایستگی با استفاده از انواع مختلفی از مشتقات «eHR» می باشد که سیستم مرکزی مدیریت نسل آینده را می سازد .
فرض می کنیم که شما مجری ارشد HR در تشکیلاتی فرضی متشکل از 500 سازمان می باشید .
تصور کنید که سازمان شما میزان قابل توجهی زمان و هزینه بابت کار با یک مدیریت در سطوح بالا برای ایجاد طراحی جدید از صلاحیت ، صرف کرده است.
به نظر می رسد که تیم مدیریت اجرایی و CEO به خوبی در مسیر قرار گرفته اند و در حال پشتیبانی از یک طرح ابتکاری تعیین صلاحیت برای حمایت از دیدگاه و استراتژی (راهبرد) سازمان می باشند .
به عنوان مجری ارشد HR ، شما موظف به تحویل یک پشتیبانی ادامه دار متشکل از مهارت می باشید که دربرگیرندة طرح صلاحیت موردنیاز برای اجرای نقشة کاری موردنظر سازمان می باشد .
شما ، همچنین مسدول ساختن فرهنگ می باشید که قادر به ارزیابی و اجر نهادن به اجراها و نتایج حاصل از آن باشد .
یک هدف کلیدی این است که الگوی جدید طرح صلاحیت را پیوسته در میان تحصیلات مرکزی انسان امروز و آینده و پروژه های مدیریتی ، انجام دهیم .
به عنوان بخشی از طرح صلاحیت ، شاخه ای از CEO شما بدین منظور اختصاص دارد که نمونة طرح جدید صلاحیت به طور پیوسته در تمام عوامل اجرایی مربوط به مدیریت مرکزی انجام شود و باید از طریق شما انجام این کار ضمانت شود .
در Utopia ، مدیر HRIS قبلاً سیستم مدیریت مرکزی جدیدی را که به سرعت و به آسانی اجرای طرح جدید صلاحیت را پشتیبانی می کند ، ارزیابی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.