ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 2 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 22 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 17 |
فهرست مطالب
چکیده. 4
تشکر و قدردانی. 4
مقدمه. 5
توصیف وضعیت موجود. 5
توصیف مدرسه :. 5
بیان مسئله. 6
تعریف واژگان : 6
بازی های رایانه ای :. 6
افت تحصیلی :. 6
گردآوری اطلاعات (شواهد (1). 7
یافته های علمی: 7
مقدمه :. 7
تعریف افت تحصیلی :. 7
علتهای افت تحصیلی :. 8
بعضی از نظریه پردازان عوامل افت تحصیلی را به صورت زیر بیان می دارند .. 8
روشهای گرد آوری اطلاعات. 10
مشاهده:. 10
مصاحبه :. 10
پرسشنامه :. 11
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها. 11
یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها :. 12
سئوالات پرسشنامه :. 12
خلاصه و نتیجه گیری (گردآوری شواهد 2 ). 13
محدودیتهای تحقیق :. 14
پیشنهادات :. 15
منابع:. 16
با توجه به رشد روز افزون وسایل الکترونیکی وارتباطی وبرنامه های متنوع وسرگرمیهای جذاب ودرهمه زمینه ها چه ازنظر علمی فرهنگی اقتصادی وصنعتی وکاربرد های گوناگون بخصوص بازیهای خیلی جذاب سرم کننده واز طرفی سرگرمی اینترنتی خود مزید بر علت که باعث افت تحصیلی ویا ممکن است باعث رشد گردد پس بنابراین باید در این مورد کنترل و مدیریت کرد تا ازاین به نحو مطلوب استقاده شود