ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 2 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 27 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 22 |
فهرست مطالب
چکیده :. 3
مقدمه و وضعیت موجود. 4
گردآوری شواهد (1). 5
مشاهده. 5
مصاحبه. 6
جمع آوری اطلاعات. 7
ب)یافته های پژوهشی (پیشینه تحقیقاتی): 7
ج)یافته های علمی: 7
دانش آموزان. 9
تجزیه وتحلیل. 11
ارائه راه حل موقت. 13
روشها وراهکارهها. 13
ودربحث آموزش به دانش آموزان:. 13
روش بازی با حروف. 14
راه کار دوم برای حل شناخت سریع تر حروف انگلیسی ودکمه های صفحه کلید 15
راهکار سوم برای اموزش سریع وخواندن حروف انگلیسی. 16
فرهنگ خواندن لغات به کمک حروف فارسی. 16
(پیوست شماره3). 16
(پیوست شماره 4). 17
گردآوری شواهد(2). 17
اجرای راه حل. 17
اعتبارسنجی. 18
پیشنهادات. 18
منابع. 19
با توجه به اینکه امسال اولین سالی است که پایه ششم به مقطع ابتدایی اضافه شده ودر آن درس "کار وفن آوری"گنجانده شده است .
هدف این درس که برای اولین بار اجرا می شود آشنایی با دنیای کار وکسب بعضی از مهارتهاست.
با توجه به این درس وآشنا شدن دانش آموزان با آن وگذراندن آن در دوره های بعدی تحصیلی وکشف استعداد های خود می توانند تصمیم بگیرندکه به دبیرستان بروند یا هنرستان و یاچه رشته ای را انتخاب کنند.
از انجا که استفاده از رایانه (کامپیوتر) در سن دانش آموزان ابتدایی اصولابه عنوان وسیله بازی می باشد نه یک ابزار کار لذا برآن شدیم تا با این وسیله که امروزه جز دانش روز بشری است وکسی
که کار با آن واستفاده ازان را نمی داند بیسواد تلقی میشودمیزان یادگیری را در دانش آموزان افزایش دهیم.
اینجانب اسماعیل یارمحمدزئی شاغل در اموزش وپرورش شهرستان سرخس که در سال72از مرکز تربیت معلم شهید مطهری قوچان مدرک کاردانی آموزش ابتدایی را دریافت ودر اداره آموزش وپرورش شهرستان سرخس مشغول به تدریس شدم. اکنون دارای 21سال سابقه خدمت می باشم که در این مدت سابقه 10سال تدریس در پایه پنجم - 7سال را در پست مدیریت مدرسه و1سال سرپرستی دبیرستان شبانه روزی و3سال منتهی به آخر رادرپست معاونت اجرایی مجتمع سیدالشهداء (ع) روستای تپه میر احمد را دارم.
این مجتمع روستایی دارای دو مقطع راهنمایی وابتدایی که هر مقطع شامل یک مدرسه دخترانه وپسرانه با مجموع 412نفر دانش اموز می باشدکه تقریبا به علت محرومیت شدید مالی 97درصد با کامپیوتر آشنایی ندارند.