دانلود شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید برندهای لوکس تقلبی در صنعت پوشاک

چکیده با توجه به اهمیت قصد مشتریان به خرید کالای تقلبی یا اصل، و اهمیت این موضوع در اقتصاد و جامعه این تحقیق انجام گرفت که هدف آن، شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالای تقلبی توسط مصرف کنندگان در بازار پوشاک استان خراسان شمالی بود، به این منظور به بررسی تاثیر عوامل فردی و اجتماعی، ادراکی و اقتصادی در خصوص این موضوع پرداخته شد جامعه آماری تحقیق هم
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 5
فرمت فایل docx
حجم فایل 2786 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 128
شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید برندهای لوکس تقلبی در صنعت پوشاک

فروشنده فایل

کد کاربری 4723
کاربر

چکیده

با توجه به اهمیت قصد مشتریان به خرید کالای تقلبی یا اصل، و اهمیت این موضوع در اقتصاد و جامعه این تحقیق انجام گرفت که هدف آن، شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالای تقلبی توسط مصرف کنندگان در بازار پوشاک استان خراسان شمالی بود، به این منظور به بررسی تاثیر عوامل فردی و اجتماعی، ادراکی و اقتصادی در خصوص این موضوع پرداخته شد. جامعه آماری تحقیق همه ساکنان استان خراسان شمالی بوده اند که نمونه ای 385 نفره از آنان به روش نمونه گیری طبقه ای و تصادفی دردسترس انتخاب شده و پرسشنامه تحقیق را پاسخ دادند. روش پژوهش، توصیفی – تحلیلی و از نوع همبستگی است. نتایج آزمون فرضیه ها با استفاده از آماره های ضریب همبستگی پیرسون، تحلیل واریانس، معادلات رگرسیون و همچنین با مدلهای معادلات ساختاری نشان داد که بین متغیرهای اثرات اجتماعی، مادی گرایی، قیمت، عملکرد، عمر برند، تجربه برند، کیفیت برند، مصرف خود نمایانه، قانون گرایی، هنجار ذهنی، آگاهی برند، تداعی برند، ریسک ادراک شده با متغیر قصد خرید کالای تقلبی رابطه معنی دار وجود دارد ولی بین متغیرهای ریسک گریزی و ریسک پذیری، تصویر برند، ارزش ادراک شده، مسائل اخلاقی و درگیری برند با متغیر قصد خرید کالای تقلبی رابطه ای معنی دار وجود ندارد. آگاهی دادن به مشتریان در زمینه غیر اخلاقی بودن استفاده از محصولات جعلی و مبارزه با جعل و جاعلان، برای حل ریشه ای این بحران ضروری است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.