ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
بازدید ها | 3 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 1713 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 124 |
چکیده:
هدف پژوهش حاضر، بررسی و تدوین استراتژی برای صادرکنندگان کلید و پریز نیشابور با توجه به نگرش آنها به افغانستان با استفاده از مدل SWOT است. روش تحقیق از حیث هدف، کاربردی و به لحاظ ماهیت توصیفی –پیمایشی به شیوه ی پیش بینی یا زمینه یابی انجام شده است. جامعهی آماری این تحقیق شرکت های صادرکننده کلید وپریز به افغانستان بودند که از بین شرکت های صادرکننده با روش سرشماری 36 نفز از مدیران ارشد ومیانی دوایر بازاریابی وفروش کارخانجات، جهان الکتریک، فضل الکتریک، خیام الکتریک، صنایع الکتریک، مهر عطار، فیروزه الکتریک، مهسا الکتریک نیشابور به عنوان نمونه انتخاب شدند. دادههای پژوهش از طریق پرسشنامه40گویه ای با پایایی 0.93 جمعآوری و برای انجام تحلیل در مورد فرضیه ها برای هر فرضیه میانگین سؤالات را به عنوان متغیر تصادفی در نظر گرفته و مدل SWOT را شکل می دهیم. نتایج تحقیق نشان داد که کارخانجات تولید کلید و پریز در موقعیت محافظه کارانه قرار دارند و در پایان استراتژی های مربوطه ارائه می شود.