دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 9 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 4132 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 40 |
کارسنجی و زمان سنجی تولید درب و پنجره پی وی سی سال که در 1393 انجام شده است.
دو نفر از دانشجویان دانشگاه تهران انجام دهنده این کار بوده اند .
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 7 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 1335 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 95 |
دو مورد طرح صنعتی feasibility study برای دانشجوهای صنایع و مدیریت صنعتی
دسته بندی | کشاورزی و زراعت |
بازدید ها | 5 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 527 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 10 |
امروزه محصولات گلخانه ای جایگاه ویژه ای در اقتصاد کشورها دارا می باشد. کشور ما ایران نیز در این زمینه دارای استعداد بالقوه ای می باشد لذا به صادرات غیر نفتی از جمله تولیدات گلخانه ای بیشتر احساس می شود. با صدور مازاد مصرف بازار ایران به کشورهای همسایهمنبع ارزی مهمی برای کشور به حساب می اید. محصولات تولید شده در گلخانه ها می توان به خیار، گوجه فرنگی، توت فرنگی، بادمجان نام برد.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 6 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 12951 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 400 |
22 مقاله مدیریت دانش
دسته بندی | آموزشی |
بازدید ها | 5 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 32120 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 273 |
دسته بندی | آموزشی |
بازدید ها | 5 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 2460 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 101 |
آموزش مقدماتی متلب به شیوه ساده
دسته بندی | پرسشنامه |
بازدید ها | 6 |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 19 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 1 |
فایل اکسل تست MBTI همراه با پاسخ خودکار
دسته بندی | سایر برنامه ها |
بازدید ها | 6 |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 53294 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 1 |
دانلود نرم افزار کامل اسمارت پی ال اس
دسته بندی | سایر گروه های کارآفرینی |
بازدید ها | 8 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 8264 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 6 |
درامد ملیونی با 1 ساعت کار در منزل فقط و فقط 1 ساعت در روز کار کنین و 50000 هزار تومان درامد کسب کنین
دسته بندی | عمران |
بازدید ها | 6 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 734 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 8 |
چکیده
روش های تسلیح در جای زمین برای تقویت زمین محل در موارد گوناگون از جمله پایدارسازی شیب ها
و شیروانی ها، محدود کردن تغییر شکل ها و افزایش ظرفیت باربری با ایجاد حداقل دست خوردگی در
وضعیت طبیعی زمین کاربردهای فراوانی پیدا کرده اند. روش های زیادی برای تسلیح زمین وجود دارند
که از آن جمله می توان به مواردی مانند خرپای فلزی، مهار متقابل، شمع ها، مهاربندی خاک و میخ
کوبی خاک اشاره کرد. میخ کوبی خاک یکی از جدیدترین روش های پایدار سازی شیب ها و گود برداری
ها می باشد که به خاطر انعطاف پذیری، سرعت و سهولت اجراء و نیز اقتصادی تر بودن نسبت به
دیگرسیستم ها ی پایدار سازی، طی سه دهه اخیر مورد توجه بسیار قرار گرفته است. در این مقاله به
بررسی اثر تغییر عرض گودبرداری و تغییر شیب لایه های زمین در تغییرشکل های افقی و قائم گود
پرداخته شده است.
دسته بندی | صنایع غذایی |
بازدید ها | 58 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 575 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 107 |
طرح توجیهی و گزارشی کامل از فرایند تولید ماءالشعیر از جو که توسط جمعی از دانشجوین صنایع غذایی دانشگاه صنعتی اصفهان تهیه شده است
دسته بندی | صنایع غذایی |
بازدید ها | 75 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 105 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 150 |
گزارش کاری کاملا جامع
دسته بندی | عمران |
بازدید ها | 7 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 11125 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 928 |
آموزش و حل تمرین سازه های فولادی بر اساس LRFD
این فایل بصورت زبان اصلی و انگلیسی می باشد و در آن آموزش به همراه مثالهایی از روشهای محاسبه آورده شده است.
دسته بندی | عمران |
بازدید ها | 7 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 11878 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 884 |
آموزش طراحی سازه های فولادی
این فایل بصورت زبان اصلی و انگلیسی می باشد و در آن آموزش به همراه مثالهایی از روشهای محاسبه آورده شده است.
دسته بندی | صنایع غذایی |
بازدید ها | 32 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 3202 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 100 |
نکات برجسته و مهم درس تخمیر، مناسب برای کنکور دکتری صنایع غذایی
دسته بندی | جزوه های درسی |
بازدید ها | 5 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 3712 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 300 |
دسته بندی | صنایع غذایی |
بازدید ها | 17 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 2246 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 31 |
جزوه ای کامل،کم حجم و مناسب برای کنکور دکتری صنایع غذایی
دسته بندی | حسابداری |
بازدید ها | 6 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 8057 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 72 |
عنوان: دانلود پاورپوینت مفاهیم اصلی بودجه بندی(فصل ششم کتاب حسابداری مدیریت تألیف شباهنگ)
فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 72 اسلاید
دسته: حسابداری- مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت)
تهیه شده با تصاویر و جداول بسیار زیبا
کتاب حسابداری مدیریت تألیف دکتر رضا شباهنگ جزو مهم ترین منابع درس حسابداری مدیریت برای رشته های مجموعه مدیریت و حسابداری در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل ششم این کتاب با عنوان"مفاهیم اصلی بودجه بندی"بوده و در 72 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل و مثالهای تشریحی طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درسحسابداری مدیریت در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و حسابداری مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
تعریف بودجه
مقاصد بودجه بندی
هم آهنگی ، همکاری و ارتباط
به مقدار درآوردن پیشنهادها
ارزیابی فعالیت های انجام شده
آگاهی از اقلام بهای تمام شده
تامین الزامات قانونی
هدایت فعالیت ها به سمت هدفها
وظایف بودجه بندی
بودجه جامع
بودجه عملیاتی
بودجه مالی
بودجه فروش
ودجه موجودی کالای آخر دوره
بودجه مقادیر تولید
بودجه موجودی مواد اولیه در آخر دوره
بودجه خرید مواد اولیه
طرز محاسبه بودجه خرید
بودجه دستمزد مستقیم
بودجه سربار ساخت
بودجه بهای تمام شده کالای فروش رفته
بودجه هزینه های اداری
بودجه هزینه های فروش و بازاریابی
سود خالص عملیات بودجه شده
بودجه مخارج سرمایه ای
بودجه نقدی
ترازنامه بودجه شده
بودجه بندی صورت گردشی نقد
طرح سود
فرآیند کلی بررسی و تجدید نظردر بودجه
اعمال کنترل از طریق بودجه
اعمال کنترل از طریق بودجه
دفاع از بودجه
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 5 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 1228 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 25 |
عنوان: دانلود پاورپوینت یادگیری سازمانی و سازمانهای یادگیرنده
فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )
تعداد اسلاید: 25 اسلاید
دسته: مدیریت
این فایل شامل پاورپوینتی در زمینه " یادگیری سازمانی و سازمانهای یادگیرنده" در حجم 25 اسلاید می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درسهای مبانی سازمان و مدیریت، مدیریت عمومی، تئوریهای مدیریت و اصول مدیریت رشته های مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
تعاریف یادگیری سازمانی
اهداف سازمان یادگیرنده
فرآیند یادگیری سازمانی
انواع یادگیری سازمانی
یادگیری تک حلقه ای و دو حلقه ای
ابعاد سازمان یادگیرنده یا 5 اصل یادگیری سازمانی
سازمان یادگیرنده
تعاریف سازمان یادگیرنده
فعالیت های سازمان یادگیرنده
ویژگی سازمان یادگیرنده
سیر تکامل سازمانهای یادگیرنده
زمینه های شکل گیری نظریه سازمان یادگیرنده
اجرای تئوری سازمان یادگیرنده
مدل چرخه یادگیری در سازمان یادگیرنده
مراحل تبدیل شدن به یک سازمان یادگیرنده
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
دسته بندی | مکانیک |
بازدید ها | 17 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 3179 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 23 |
این پروژه شامل 5 فصل بصورت زیراست
فصل 1: مقدمه
که در آن بصورت مختصر در مورد خرپا توضیح داده شده است.
فصل2: حل دستی
که در اول این فصل تعریف مسئله و خواسته های آن که بصورت زیر است آورده شده
1) جابجایی تمام گره ها
2) نیرو های تکیه گاهی
3) تنش در هر قسمت
سپس روش حل کلی خرپا در المان محدود توضیح داده شده و حل دستی مسئله بصورت کامل انجام شده است. روند حل بصورت عکس در فایل آورده شده و در قسمت آخر تمام خواسته ها محاسبه و در جداول گزارش شده است.
فصل3: حل با نرم افزار متلب
در این فصل تمام خواسته های مسئله به کمک نرم افزار متلب و کدنویسی محاسبه و در جداول مجزا آورده شده است.
ضمنا کد های متلب هم در فایل ضمیمه شده است.
فصل4: حل با نرم افزار آباکوس
در ابتدا فرآیند حل خرپا در آباکوس توضیح داده شده است. در قسمت بعد خواسته های مسئله در این نرم افزار بدست آورده شده است و بصورت شکل های خروجی نرم افزار گزارش شده است.
همچنین فایل آباکوس سوال هم در فایل ضمیمه شده است.
فصل5: مقایسه نتایج
در این فصل نتایج بدست آمده از سه روش گفته شده برای هر خواسته مسئله در جداول مجزا و بصورت منظم آورده و با هم مقایسه شده اند.
همچنین نسخه pdf در فایل قرار داده شده است.
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 11 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 317 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 47 |
تاریخچه واقعیت درمانی
دیگران نه می توانند ما را خوش بخت کنند و نه می توانند ما را بدبخت کنند .
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 11 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 47 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 38 |
قسمتی از مبانی نظری متغیر:
درعصر جدید که دوران ما بعد سنتی است در برابر شکلهای نوین تجربه باواسطه ،هویت شخصی به صورت رفتارهایی جلوه گر می شود که به طور بازتابی بروز می کنند این تصویر بازتابی از خویشتن بر روایتهای زندگی ناهموار منسجم وهمواره قابل تجدید نظری استوار است که در تارو پود انتخابهای متعدد وبر آمده از نظامهای مجرد جای می گیرند، در زندگی اجتماعی امروزین مفهوم شیوه یا سبک زندگی معنایی خاص به خود می گیرد. هرچه نفوذ وکشش صنعت کمتر می شود وهر چه زندگی روزمره بیشتر بر حسب تاثیرات متقابل عوامل محلی وجهانی بازسازی می شود وافراد بیشتر ناچار می شوند سبک زندگی خود را از میان گزینههای مختلف انتخاب نمایند .البته عوامل استاندارد کننده هم به ویژه از طریق کلایی کردن بیشتر تولیدات اجتماعی نقش خاص خود را دارند ،چرا که فرایندهای تولید وتوزیع سرمایه داری در واقع مولفه هایی هسته ای نهادهای مدرنیته را تشکیل می دهند با این وصف به دلیل باز بودن زندگی اجتماعی امروزی وهمچنین به علت تکثر زمینههای عمل وتنوع مراجع انتخاب سبک زندگی پیش از پیش در ساخت هویت شخصی وفعالیت روزمره اهمیت یافته اند (گیدنز،2011) سبک زندگی اصطلاحی است که در آن فرهنگ سنتی چندان کاربرد ندارد چون ملازم با نوعی انتخاب از میان تعداد کثیری از امکانات موجود است و در عمل نه فقط از نسل گذشته تحویل گرفته نمی شود بلکه پذیرفته می شود به نظر( دیوید چنی) سبکهای زندگی به مثابه گفتمانی در دوره مدرنیسم محسوب می شوند . دوران مدرن براساس پیدایش ایدولوِِژیهای غیر دینی غالب مشخص می شود که بر حسب درجات وگونههای متفاوت آگاهی طبقاتی سازنده تضاد اجتماعی اند (چنی[1]،2010).
دوره مدرن با آنچه( لیوتار )از آن تحت عنوان سلطه کلان به روایت یاد می کند، سلطه دولت ملی و شکل گیری حوزه عمومی مبتنی بر گفتمکان عقلانی غیر شخصی مشخص می شود. (آندرسن[2]،2011) سبک زندگی سه ویژگی یاد شده مدرنیته را از پایه تضعیف می کند . در ارتباط با مورد نخست سبکهای زندگی یا تعداد پشتیبانیشان در برابر ورود هرگونه کلان روایی که بخواهد مقتدرانه ساختار صورتهای اجتماعی را توصیف کند ایستادگی ومقاومت کند . در ارتباط دولت ملی سازمانهای تولید وتوزیع که ارائه دهنده خدمات سبک زندگی هستند، از مرزهای ملی فرا می روند وهر تصویری از فرهنگ ملی را مخدوش کرده وبه ریشخند می گیرند این سازمان ها با آنکه تجربه محلی را نابود می کنند اما آن رادر رابطه ای ضرورتا دیالتیکی (کنایی) با شبیه سازی دراماتیک جهانی قرار می دهند. نکته سوم که از همه مهمتر است این است که سبکهای زندگی در راستای تار و مبهم کردن ونهایتا تغیر دادن شکل تمایزات موجود بین حوزهای عمومی وخصوصی عمل می کند وبااین کار درجهت ساختن وشکل دادن ادراکهای جدید از روابط شکلهای موجودیت اجتماعی فردی وجمعی عمل می کند. (جمهری، 1391). در این جهت چنین سبکهای زندگی را که فرزند مدرنیته اند نیازمند بازشناسی به واسطه شکلهای ساختاری نوظهوری می دانند که متعلق به دوران پست مدرن اند . بدین ترتیب میتوان گفت که سبک زندگی عبارتست از طیف رفتاری که اصل انسجام سنجش بر آن حاکم است عرصه ای از زندگی را تحت پوشش دارد ودر میان گروهی از افراد جامعه قابل مشاهده است که الزاما بر همگان قابل تشخیص نیست. (فاضلی، 1389) این در حالی است که محقق اجتماعی میان سبکهای زندگی وبقیه طیفهای رفتارهای افراد جامعه تمایز قائل اند، البته سبک زندگی می تواند تشخیص پذیر باشد یا اساسا به قصد ایجاد تشخیص سامان داده شود در نهایت می توان گفت که سبک زندگی زاییده انتخابهای مردم در میان محدودیتهای ساختاری است که آنها را فرا گرفته است با عنایت به تعریف بالا سبک زندگی باید به این نکته توجه داشت اولا تحلیل سبک زندگی تنها به بررسی الگوهای مصرف مادی محدود نمی شود.(شبری، 1390) تحلیل سبک زندگی پژوهشی است در باره زندگی اجتماعی آن چنان که در عمل تحقیق میابد وزندگی عناصری پیش از مصرف نیز در بر دارد، ثانیا پژوهش در باره سبک زندگی به منزله مفهومی که در حد وسط ساختار وانتخابگری عاملان منشاها و پیامدهای خود ومصرف بقیه فرایندهای دنیای جدید قرار گرفته است راهی را برای آزمون دنیای اجتماعی در ابعاد مختلف است پژوهش در مورد سبک زتدگی عرصه است برای دنبال کردن مباحثه در واقعیت آزموده شود وپیامد آنچه تحقیق یافته است برای خود فرد وجامعه ارزیابی شود از آنچه که پژوهش سبک زندگی درباره رفتارها وفعالیتهای واقعی است این امکان را فراهم میآورد که تا تغییراتی که در تحقیق یافته است مطالعه کنیم وحتی به این نکته بپردازیم که میان آنچه ارزشهای ما حکم میکرده اند ونگرشهای ما بدان تمایل داشته اند با آنچه تحقیق یافته است چقدر فاصله دارد (ریاحی، 1388).
1.Chaney
[2] .Anderson