ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 44 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 87 |
علی کبیریبانک رفاه در خرداد ماه سال ۱۳۳۹ به ثبت رسید و در سال ۱۳۳۹ با پنج شعبه شروع به کار کرد از جمله شعبه مرکزی، شعبه راهآهن، شعبه دخانیات، شعبه تبریز و شعبه قائمشهر. بعدها شعبههای دیگر نیز گسترش پیدا کردند و در حال حاضر تعداد آنها از مرز ۱۳۵۰ شعبه میگذرد. طرف حسابهای بانک رفاه در درجه اول سازمان تأمین اجتماعی میباشد که این سازمان سرمایه اولیه را در این بانک گذاشتند و قرار بستند که حقوق، وامهای بازنشستگان و کارکنان که بیمه تأمین اجتماعی میباشند از طرف این بانک پرداخت شود و سپس شرکتها و وزارت بهداشت و درمان و سازمان علوم پزشکی از سپردهگذاران اصلی و بعد نیز مشتریان عادی. بانک رفاه یکی از شش بانک تجاری کشور است که از ۴۰ سال قبل به ارائه خدمات بانکی اشتغال ورزیده و اینک با استفاده از فنآوریهای نوین به ارائه خدمات وسیع در همه زمینههای بانکی به عموم هممیهنان مبادرت مینماید. بانک رفاه با برخورداری از اعتماد و سپردههای مردم و تواناییهای بالای خود، در اجرای سیاست کلان اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران بخصوص در بخش صادرات کالاهای غیرنفتی …