دانلود بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری جهت ارتقای آن در شرکت صبا تابلو مشهد

چکیده هدف این تحقیق بررسی وضعیت موجود سیستم مدیریت ارتباط با مشتری جهت ارتقای آن در شرکت صبا تابلو مشهد می باشد محقق با توزیع پرسش نامه که در ارتباط با مفاهیم مشتری مداری و مشتری گرایی ترتیب داده شده است، در گام اول با توزیع پرسشنامه(بخش الف) به شناسایی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری موجود در شرکت می پردازد که با توجه به نتایج به دست آمده از پرسشن
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 2923 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 107
بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری جهت ارتقای آن در شرکت صبا تابلو مشهد

فروشنده فایل

کد کاربری 4723
کاربر

چکیده:

هدف این تحقیق بررسی وضعیت موجود سیستم مدیریت ارتباط با مشتری جهت ارتقای آن در شرکت صبا تابلو مشهد می باشد. محقق با توزیع پرسش نامه که در ارتباط با مفاهیم مشتری مداری و مشتری گرایی ترتیب داده شده است، در گام اول با توزیع پرسشنامه(بخش الف) به شناسایی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری موجود در شرکت می پردازد که با توجه به نتایج به دست آمده از پرسشنامه ها نقاط ضعف و قوت شرکت مشخص می شود و کمبودها و شرایط لازم را برای استقرار سیستم مدیریت روابط با مشتری مداری فراهم می آورد. با توجه به نتایج استخراج شده از پرسشنامه بخش الف تمامی مولفه ها در وضعیت نسبتا مطلوبی قرار داشتند به غیر از دو مورد: ۱- یک واحد مخصوص خدمات به مشتریان در شرکت وجود ندارد. ۲-برای تامین نیازها و خواسته های مشتری واحدی هماهنگ کننده در سازمان وجود ندارد.

گام دوم از پرسشنامه(بخش ب) به بررسی میزان آمادگی شرکت در استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می‌پردازد. نتایج حاصله نشان دهنده این است که در مجموع شرکت آمادگی لازم جهت ارتقا را داراست، تنها دو مورد نیاز به اصلاح و بازبینی دارد. ۱-جمع آوری اطلاعات شخصی مشتریان امکان پذیر نیست. ۲-سازمان آمادگی ایجاد پایگاه اطلاعاتی برای مشتریان را دارا نمی باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.